Digitaalinen markkinointi antaa mahdollisuuden pienillekin pk-yrityksille saavuttaa suuria yleisöjä. Tarkat kohdistusmahdollisuudet, sekä tarkkaan harkitut ja brändin ilmeen mukaiset kampanjat ja niiden jatkuva analysointi, kehittäminen ja reagointi ovat avaimia kustannustehokkaimpaan markkinointiin. Palveluita tarjotessa pohditaan aina tarkkaan, onko juuri tästä kanavasta teille hyötyä. Tärkeintä digimainonnassa on vertailla ja analysoida. Erilaisten mainoskampanjoiden ja kohdeyleisöjen vertailukelpoinen testaaminen vie yritystäsi kohti selkeämpää segmentointia ja edukkaampaa mainontaa. Kun asiakkaamme toiminta kasvaa, me kasvamme.
Työkalut yrityksesi markkinointiin
- Hakukonemarkkinointi
- Retargeting-kampanjat
- Sosiaalisen median kampanjat
- Facebook-mainonta
- Instagram-mainonta
- Twitter-mainonta
- LinkedIn-mainonta
- Pinterest-mainonta
- Youtube-mainonta